menu movil
PINTURA
FORMA III

FORMA III

FOR SALE 路 FOR RENT

FOR SALE 路 FOR RENT

KATARA

KATARA

REGISTERING NEW YORK

REGISTERING NEW YORK

INTERSECCIONES

INTERSECCIONES

FORMA II

FORMA II

FORMA I

FORMA I

HEAVEN & HELL

HEAVEN & HELL

NECE(SI)DAD DEL SER

NECE(SI)DAD DEL SER

Dentro de un estilo abstracto pero lleno de simbolismo, he dado gran relevancia al sustrato material de la obra. Cabe destacar el marcado sentido conceptual, donde el soporte material trasciende su estado y provoca un profundo an谩lisis.

Within an abstract style but full of symbolism, I have given great relevance to the material substratum of the work. The marked conceptual sense, where the material support transcends its state and provokes a profound analysis, should be highlighted.

La austeridad crom谩tica, es un elemento caracter铆stico de mi obra. Una reducci贸n de mi paleta a una gama muy limitada de colores, a base de ocres, negros y rojos, con los que crear obras de gran contraste crom谩tico y potente impacto visual.

Muy interesado en el empleo y reutilizaci贸n de materiales de fuerte impronta industrial, como el acero corten, aluminio, cemento, cristal, que se singularizan por la experimentaci贸n, los an谩lisis espaciales, formales y temporales, la percepci贸n, el desarrollo te贸rico y el territorio de lo p煤blico, as铆 como profundizando a trav茅s de nuevos soportes e innovaci贸n tecnol贸gica.

_______


Chromatic austerity is a characteristic element of my work: reducing my palette to a very limited range of colours, based on ochres, blacks and reds, with which to create works of great chromatic contrast and powerful visual impact.

I am greatly interested in the use and re-use of materials with a strong industrial stamp, such as Corten steel, aluminium, cement and glass, which stand out due to the experimentation, the special, formal and interim analyses, the perception, the theoretical development and the public sphere, as well as delving into new media and technological innovation.